مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 02:102021-08-08اقتصادي

کاهش زمان استحمام چقدر در مصرف آب صرفه جویی دارد؟


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان می گوید: علاوه بر خشکسالی؛ ادامه دار بودن شیوع کرونا هم وضعیت آبی را قرمز کرده است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان می گوید: علاوه بر خشکسالی؛ ادامه دار بودن شیوع کرونا هم وضعیت آبی را قرمز کرده است.

حمیدرضا کرموند در گفت وگو با ایسنا، به بروز پدیده خشکسالی اشاره کرد و افزود: وضعیت منابع آبی به شدت تحت تاثیر این پدیده قرار گرفته و شرایط خوبی نداریم.

وی با تاکید بر صرفه جویی، تصریح کرد: اگر در میزان مصرف آب صرفه جویی نداشته باشیم قطعاً به مشکل خواهیم خورد و شرایط بدتر می شود.

کرموند تاکید کرد: همه باید خودمان را در برابر تنش آبی مسئول بدانیم و با یادگیری روش های صرفه جویی به بقیه نیز آموزش دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: در بحث صرفه جویی، خانواده خیلی مهم است و به راحتی می توانیم به فرزندان این موارد را یاد بدهیم و همه ی اعضای خانواده در کنار هم صرفه جویی کنیم.

وی با بیان اینکه در زمان مسواک زدن یا وضو گرفتن، شیر آب را باز نگذاریم، ادامه داد: در این موارد با پر کردن یک لیوان و استفاده از آن می توان از هدررفت آب جلوگیری کرد.

کرموند با تاکید بر اینکه می توانیم زمان استحمام را کوتاه کنیم، تصریح کرد: اگر زمان دوش گرفتن را به کمتر از 5 دقیقه برسانیم، ماهیانه حدود 4000 لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان استحمام چقدر در مصرف آب صرفه جویی دارد؟

کاهش زمان استحمام چقدر در مصرف آب صرفه جویی دارد؟