مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-08سياسي

سکان اداره شهر اصفهان به دست چه کسی سپرده می شود؟


از همان روز مشخص شدن نتایج انتخابات شورای ششم شهر اصفهان بحث و گمانه زنی درباره گزینه ای که قرار است برای 4 سال آینده سکان دار اداره شهر اصفهان باشد آغاز شد و این روزها با شروع فعالیت رسمی شورای ششم همه منتظر اعلام چهره جدید شهرداری اصفهان هستند.

- ایسنا/اصفهان از همان روز مشخص شدن نتایج انتخابات شورای ششم شهر اصفهان بحث و گمانه زنی درباره گزینه ای که قرار است برای 4 سال آینده سکان دار اداره شهر اصفهان باشد آغاز شد و این روزها با شروع فعالیت رسمی شورای ششم همه منتظر اعلام چهره جدید شهرداری اصفهان هستند.

شورای ششم شهر اصفهان از همان روز نخست فعالیت رسمی و بعد از مراسم تحلیف، علیرضا بوژمهرانی را به عنوان سرپرست شهرداری اصفهان معرفی کرد تا قدرت الله نوروزی پس از 4 سال با ساختمان سفید شهرداری اصفهان خداحافظی کند.

حالا همه بی صبرانه منتظر معرفی چهره جدیدی هستند که قرار است به عنوان شهردار شهری معرفی شود که به نصف جهان شهره است.

برخلاف روال سال های قبل، تا این لحظه به نظر می رسد 13 عضو شورای ششم شهر اصفهان قرار است شهردار جدید اصفهان را بر اساس فرایندی انتخاب کنند که آغاز آن با نظرسنجی از شهروندان بود و تا پایان قرار است با در نظر گرفتن تمام جوانب، ظرفیت ها و گزینه ها باشد تا اصفهان را از بهترین گزینه ممکن محروم نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکان اداره شهر اصفهان به دست چه کسی سپرده می شود؟

سکان اداره شهر اصفهان به دست چه کسی سپرده می شود؟