مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-09اقتصادي

عملیات آسفالت و بهسازی 11 کیلومتر جاده اشنویه - ارومیه آغاز شد


عملیات آسفالت و بهسازی محور اشنویه - ارومیه به طول 11 کیلومتر از محل رفع نقاط حادثه خیز و با اعتبار333 میلیارد ریال آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی فرماندار اشنویه، عبدالسلام مام عزیزی در حاشیه بازدید از بهسازی مسیر اشنویه - ارومیه، اظهار داشت: بهسازی و تعریض مسیر اشنویه - ارومیه به 2 پیمانکار واگذار شده است که عملیات بهسازی و آسفالت در حال انجام است و امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: 6 کیلومتر ازاین مسیر از سمت ارومیه و حوزه استحفاظی آن شهرستان در حال بهسازی و آسفالت است که 161میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

فرماندار اشنویه افزود: احداث ابنیه و خاکریزی در مسیر پروژه نیز در قالب این طرح انجام خواهد شد و 500 متر از محل حادثه خیز در این مسیر خاکبرداری و اصلاح می شود.

مام عزیزی تصریح کرد: عملیات بهسازی، تعریض و آسفالت پنج کیلومتر نیز از سمت اشنویه به ارومیه در حال انجام است و172 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

جاده اشنویه - ارومیه 65 کیلومتر طول دارد و 30 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اشنویه است که 10 کیلومتر آن بهسازی و آسفالت گردیده، 5.

5 کیلومتر در حال تعریض و بهسازی و 14.

5 کیلومتر آن باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آسفالت و بهسازی 11 کیلومتر جاده اشنویه - ارومیه آغاز شد

عملیات آسفالت و بهسازی 11 کیلومتر جاده اشنویه - ارومیه آغاز شد