مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-09سياسي

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه برگزار شد


امیدعلی مرآتی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه بازنشسته شد و محمد مرادی به عنوان سرپرست، جایگزین وی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم تودیع مدیر عامل سابق شرکت توزیع برق استان و تودیعه سرپرست مدیرعاملی این شرکت امروز با حضور مدیران کل معاونت توزیع برق کشور به صورت ویدئو کنفرانس و مسؤولان استانی برگزار شد.

مدیر عامل سابق شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: زمانی که شرکت را تحویل گرفتم در حالت خاصی بود و مشکلات زیادی داشت با وقتی که گذاشتم آرامشی را به شرکت توزیع برگرداندم؛ روی وصول مطالبات درصد وصول سال  97 حدود 97 درصد بود امروز به 180 رسیدیم، در بحث خاموشی ها 314 دقیقه بود امروز به 240 دقیقه رساندیم و در حوزه کاهش تلفات سال 97 حدود  20 درصد و امروز به 13 درصد رسیدیم.

امیدعلی مرآتی اظهار داشت: 32 ماه سمت مدیریت را داشتم همه مزایا کامل پرداخت شده و هیچ وجه بدهکار پرسنل نداریم و حقوق حجمی هم به موقع پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در بحث خاموشی ها روزهای سختی را داشتیم، همیشه پاسخگو بوده ایم؛ بابت کوتاهی های مدیریتی بنده هم در این شرایط سخت عذرخواهی می کنم.

اسدی مدیر برق منطقه ای غرب کرمانشاه نیز، اظهار داشت: در این چهار ماه گذشته فعالیت های بسیار چشمگیری در بحث خاموشی انجام شده زحمت توزیع بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه برگزار شد