مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-09ورزشي

راه اندازی واکسیناسیون خودرویی در همدان


فرماندار همدان با اشاره به سه مرکز واکسیناسیون عمومی کرونا در شهرستان گفت: یک مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز به زودی در شهرستان همدان راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان با اشاره به سه مرکز واکسیناسیون عمومی کرونا در شهرستان گفت: یک مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز به زودی در شهرستان همدان راه اندازی خواهد شد.

محمدعلی محمدی در بازدید از دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تالار قرآن و مجموعه ورزشی شهید سلیمانی افزود: یک مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز به زودی در شهرستان همدان برای استفاده افراد کم توان و دارای مشکلات حرکتی راه اندازی خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه هم اکنون به طور میانگین روزانه پنج هزار نفر در این شهرستان علیه کرونا واکسینه می شوند، ادامه داد: پزشکان مستقر در مراکز جامع خدمات سلامت روستایی نیز کار واکسیناسیون روستاییان را بر عهده دارند.

فرماندار همدان اضافه کرد: بر اساس سند ملی واکسیناسیون تزریق واکسن به فعالان در مشاغل پرخطر مطابق برنامه اعلام شده در مراکز تجمیعی شهرستان همدان انجام می شود .

وی با اشاره به اینکه همدان در ردیف استان های پیشتاز واکسیناسیون کشور قرار دارد، افزود: گروه های سنی و مشاغل مشخص شده می توانند صبح ها و عصرها به این مرکز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واکسیناسیون خودرویی در همدان

راه اندازی واکسیناسیون خودرویی در همدان