مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-09اقتصادي

قدیمی ترین مرکز مبادلات پست تهران هوشمند می شود


مدیرکل تجزیه و مبادلات پست کشور با بیان اینکه 500 تن مرسوله روزانه در مرکز تجزیه و مبادلات پستی چهارراه لشگر جابه جا می شود، گفت: این مرکز به عنوان قدیمی ترین مرکز مبادلات پست تهران، - مدیرکل تجزیه و مبادلات پست کشور با بیان اینکه 500 تن مرسوله روزانه در مرکز تجزیه و مبادلات پستی چهارراه لشگر جابه جا می شود، گفت: این مرکز به عنوان قدیمی ترین مرکز مبادلات پست تهران، مهر امسال هوشمندسازی می شود.

مهدی مقصودی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مراکز تجزیه و مبادلات استراتژیک ترین واحد مجموعه شرکت ملی پست است، گفت: هرگونه خدمتی که دارای فرایند قبول، تجزیه، رهسپاری و توزیع باشد در قالب مرسولات پستی وارد مراکز تجزیه و مبادلات می شود و هم اکنون 70 درصد مرسولات کشور وارد این مراکز می شود.

وی با بیان اینکه پیش از یک سال پیش اقدامات در بخش تجزیه و مبادلات به صورت دستی انجام می شد، افزود: سال گذشته سورتینگ هوشمند در پست تهران راه اندازی شد و با راه اندازی این سیستم مرسوله به صورت هوشمند مبتنی بر مقصد تفکیک می شوند.

مدیرکل تجزیه و مبادلات پست کشور با بیان اینکه بعد از تهران، پنج کلان شهر مجهز به سورتینگ هوشمند شدند که شامل اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد و اهواز هستند، تصریح کرد: راه اندازی سیستم های هوشمند در استان ها علاوه بر ایجاد بهره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین مرکز مبادلات پست تهران هوشمند می شود

قدیمی ترین مرکز مبادلات پست تهران هوشمند می شود