مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-09سياسي

اعلام ویژه برنامه های شبکه فارس در روزهای محرم


صداوسیمای فارس با تهیه و پخش ویژه برنامه های مختلف در ماه محرم 1400 ، ماه عزای اشرف اولاد آدم را به حسینیه سیدالشهدا بدل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون سیمای شبکه فارس در جلسه هم اندیشی برنامه های مناسبتی ایام محرم با بیان این خبر گفت: در حوزه سیما ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی، شیرخوارگان حسینی، مسیر عاشقی، احلی من العسل، شهادت امام زین العابدین و عزاداری محرم و صفر در نظر گرفته شده است .

علیرضا باغبانمنش با بیان اینکه ویژه برنامه ها در ایام ماه محرم و صفر ساعت 10 پخش خواهد شد، افزود: برنامه های روزانه شبکه فارس هم با حال و هوای محرم و صفر تلاش می کند عزاداری سالار شهیدان را به بهترین نحو پوشش دهد همچنین تلاش می کند در زمینه آگاهی بخشی به مخاطبان قدم بردارد .

ابوالحسن کرمی افزود : پخش آیین های عزاداری و سوگواری و سنت های حسنه مردم مناطق مختلف استان فارس در ایام محرم و صفر به وسیله ارتباط زنده با شهرستان ها و گزارش های تولیدی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده معاونت خبر شبکه استانی فارس است .

وی گفت: با توجه به اینکه هر روز ایام محرم بنام یکی از شهدای کربلا نامگذاری شده در بخش های خبری به طور ویژه به روایت رشادتهای این شهدا پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های شبکه فارس در روزهای محرم

اعلام ویژه برنامه های شبکه فارس در روزهای محرم