مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-09اقتصادي

عرضه دستگاه ثبت سیگنال های مغزی و ابزار پوشیدنی پایش دمای بدن


محققان شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس علاوه بر عرضه ابزار پوشیدنی برای پایش دمای بدن، موفق به ساخت دستگاهی برای تشخیص مناطق درگیر مغز در حملات صرع شدند.

- محققان شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس علاوه بر عرضه ابزار پوشیدنی برای پایش دمای بدن، موفق به ساخت دستگاهی برای تشخیص مناطق درگیر مغز در حملات صرع شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پارک فناوری پردیس در راستای توسعه بازار شرکت های عضو این پارک رویدادی با عنوان نونمایی را اجرا کرده است تا از این طریق بستری برای توسعه بازار محصولات فناورانه و نوآورانه فراهم کند.

در دومین رویداد نونمایی سه محصول فناورانه و نوآورانه معرفی شدند که به این شرح است: دستیار پایش دمای بدن فیورگجت نام دستگاهی برای پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن است که توسط محسن مقدم معرفی شد.

این محصول به منظور رفع نواقص روش های موجود و آگاه به داده های جمعیت شناسی کشور و آمارهای بالینی روشی یکپارچه و جامع را برای اندازه گیری دمای بدن مبتنی بر تکنولوژی اینترنت اشیاء ارائه می کند.

دمای بدن اصلی ترین علامت حیاتی است که تغییرات آن اولین نشانه ابتلا به یک بیماری را گزارش می دهد و از دوره رشد جنینی تا آخرین روزهای عمر مورد توجه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه دستگاه ثبت سیگنال های مغزی و ابزار پوشیدنی پایش دمای بدن

عرضه دستگاه ثبت سیگنال های مغزی و ابزار پوشیدنی پایش دمای بدن