مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-09اقتصادي

تا پایان پاییز بخش عمده ای از جمعیت البرز واکسینه می شوند


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: تا کنون حدود 15 درصد از جمعیت البرز در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند، گفت: در حال حاضر روزانه بین 15 تا 20 هزار دز واکسن در البرز تزریق می شود و اگر سرعت تزریق به همین شکل ادامه داشته باشد، - ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: تا کنون حدود 15 درصد از جمعیت البرز در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند، گفت: در حال حاضر روزانه بین 15 تا 20 هزار دز واکسن در البرز تزریق می شود و اگر سرعت تزریق به همین شکل ادامه داشته باشد، تا آخر پاییز بخش عمده ای از جمعیت استان واکسینه می شوند.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت تزریق واکسن در البرز اظهار کرد: تا کنون بیش از 600 هزار دز واکسن کرونا به گروه های اولویت دار اعلامی تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود 15 درصد از جمعیت البرز در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند، گفت: در حال حاضر روزانه بین 15 تا 20 هزار دز واکسن در البرز تزریق می شود و اگر سرعت تزریق به همین شکل ادامه داشته باشد، تا آخر پاییز بخش عمده ای از جمعیت استان واکسینه می شوند.

این مسئول توضیح داد: واکسینه شدن به این معنا نیست که مردم می توانند ماسک ها را کنار بگذارند بلکه برای کنترل این ویروس لازم است همچنان پروتکل های بهداشتی توصیه شده از سوی مردم رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان پاییز بخش عمده ای از جمعیت البرز واکسینه می شوند

تا پایان پاییز بخش عمده ای از جمعیت البرز واکسینه می شوند