مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-09سياسي

4 هزار مجلس سیدالشهدا (ع) در البرز اقامه عزا می کنند/ البرز مهد تعزیه ایران


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: پیش بینی ما این است مانند سنوات گذشته حدود 4 هزار مجلس سیدالشهدا (ع) در استان البرز اقامه عزا کنند.

- کرج - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: پیش بینی ما این است مانند سنوات گذشته حدود 4 هزار مجلس سیدالشهدا (ع) در استان البرز اقامه عزا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: به فضل خدا پیش بینی ما این است، هم چون سال گذشته محرمی پرشور و پر از خلق آثار و مراسم متفاوت تر در استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به وعده پیامبر اسلام (ص) مبنی بر ان القتل الحسین حراره فی قلوب المؤمنین لن تبرد ابداً بیان کرد: وعده سرد نشدن شوق و حرارت شهادت سیدالشهدا (ع) به ما داده شد و هر سال این وعده و معجزه را با تمام اعضا و جوارح خود لمس می کنیم.

یک هزار و 200 هیئت البرزی در سامانه بیرق ثبت نام کردند مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: تا به این لحظه حدود یک هزار و 200 هیئت در سامانه بیرق ثبت نام و درخواست کردند و اکثر مجوزهای آنها صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام هیئات مذهبی که از این قافله جا ماندند، با مراجعه به سامانه بیرق درخواست ثبت هیئت موقت بدهند و در یک بازده زمانی یک روزه، نهایت همکاری را برای صدور مجوز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار مجلس سیدالشهدا (ع) در البرز اقامه عزا می کنند/ البرز مهد تعزیه ایران

4 هزار مجلس سیدالشهدا (ع) در البرز اقامه عزا می کنند/ البرز مهد تعزیه ایران