مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-09اقتصادي

واقعی نبودن نرخ برق سرمایه گذاران را فراری داده است


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: آنچه که امروز به عنوان یک چالش جدی پیش روی سرمایه گذاران حوزه برق قرار گرفته، واقعی نبودن نرخ این انرژی است.

- ، علی خلجی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت برق منطقه ای زنجان یکی از شرکت های موفق و پیشرو در صنعت برق کشور است، اظهار کرد: این موضوع به لحاظ شاخص ها و ارزیابی های مختلف، خود را نشان داده است.

وی یادآور شد: شرکت برق منطقه ای زنجان وضعیت خوبی در زمینه شبکه انتقال فوق توزیع برق در منطقه داشته و این شبکه قادر است بیش از دو برابر مصرف فعلی را نیز تامین کند.

خلجی از انجام اقدامات خوب در راستای توسعه و نگه داری شبکه خبر داد و افزود: اقداماتی که در این زمینه انجام می شود، با توجه به افزایش قیمت ها باعث بالا رفتن هزینه ها شده است اما با این وجود شرکت برق منطقه ای زنجان تلاش کرده است تا مدیریت مالی و شبکه را در حد بسیار خوب و حتی بالاتر از متوسط صنعت برق انجام دهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تلفات شبکه برق منطقه ای زنجان همواره پایین تر از تلفات متوسط صنعت شبکه برق بوده است.

خلجی با اشاره به اینکه شرکت برق منطقه ای زنجان در بسیاری از شاخص ها در کشور پیشرو بوده است، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل سازنده با رسانه ها، اطلاعات دقیق تری را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعی نبودن نرخ برق سرمایه گذاران را فراری داده است

واقعی نبودن نرخ برق سرمایه گذاران را فراری داده است