مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-09اقتصادي

خسارت 17 میلیاردی به تأسیسات آب آشامیدنی در سیل اخیر استان قزوین


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با انجام برآوردهای دقیق پس از اجرای عملیات عمرانی و امدادی تأمین آب آشامیدنی سیل زدگان اخیر در محدوده 2 شهر آوج و معلم کلایه استان قزوین به همراه 19 روستای تابعه آن ها مشخص شد این سیل 171 میلیارد و 200 میلیون ریال به منابع، - ایسنا/قزوین قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با انجام برآوردهای دقیق پس از اجرای عملیات عمرانی و امدادی تأمین آب آشامیدنی سیل زدگان اخیر در محدوده 2 شهر آوج و معلم کلایه استان قزوین به همراه 19 روستای تابعه آن ها مشخص شد این سیل 171 میلیارد و 200 میلیون ریال به منابع، تأسیسات و تجهیزات تأمین آب آشامیدنی خسارت وارد کرده است.

مهدی حسین خانی با اعلام این مطلب بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع سیلاب تیم های ارزیابی و امدادی به منطقه اعزام و جبران صدمات آغاز شد تا مردم مشکلی در زمینه تأمین آب آشامیدنی نداشته باشند.

وی ادامه داد: بازسازی چشمه و قنوات حادثه دیده، ترمیم خطوط انتقال و توزیع، انشعابات و ارسال تانکر آب سیار در مناطق مورد نیاز و انجام پایش کیفی مستمر جریان آب آشامیدنی مردم سیل زده از جمله اقدام های صورت گرفته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، این مسئول با بیان اینکه یکی از عمده ترین مشکلات پس از وقوع سیل تأمین آب آشامیدنی است تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 17 میلیاردی به تأسیسات آب آشامیدنی در سیل اخیر استان قزوین

خسارت 17 میلیاردی به تأسیسات آب آشامیدنی در سیل اخیر استان قزوین