مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-09اقتصادي

افتتاح 1430 پروژه حوزه برق در هفته دولت/ 129 مزرعه ماینر در زنجان کشف شد


مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان با اعلام اینکه در هفته دولت در حوزه برق یک هزار و 430 پروژه کوچک و بزرگ افتتاح می شود، گفت: این پروژه ها با سرمایه گذاری بالغ بر 950 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا علیزاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان با گرامیداشت در موت زمان باقیمانده از تابستان گفت: در طول هفته های گذشته با کاهش دمای هوا مسائل پیرامون قطعی برق نیز کاهش یافته بود که افزایش مجدد دما افزایش مصرف را به دنبال دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان با اشاره به اینکه میزان مصرف برق روزانه مشخص می شود و باید طبق برنامه مانع از خاموشی برق خانوار شد، تاکید کرد: در این راستا 42 برنامه تشویق محور در بخش صنعت و کشاورزی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه زنجان خنک است و برق چندانی در این استان مصرف نمی شود اما به دلیل کمبود برق در سطح کشور به اجبار خاموشی ها اعمال می شود، خاطر نشان کرد: به ازای هر یک درجه افزایش دما نسبت به روز گذشته میزان مصرف برق یک هزار و 500 تا 2 هزار واحد افزایش می یابد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان با اعلام اینکه در هفته دولت در حوزه برق یک هزار و 430 پروژه کوچک و بزرگ افتتاح می شود، گفت: این پروژه ها با سرمایه گذاری بالغ بر 950 میلیارد ریال افتتاح خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1430 پروژه حوزه برق در هفته دولت/ 129 مزرعه ماینر در زنجان کشف شد

افتتاح 1430 پروژه حوزه برق در هفته دولت/ 129 مزرعه ماینر در زنجان کشف شد