مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-10ورزشي

توضیح هیات کشتی خوزستان درباره برگزاری مسابقات در شرایط قرمز کرونایی


رییس هیات کشتی خوزستان درباره دلیل برگزاری رقابت های کشتی فرنگی نونهالان استان در شرایط قرمز کرونایی این روزهای خوزستان، توضیحاتی ارائه داد.

- احمد عبدالخانی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که چرا در حالی که استان این روزها با شرایط قرمز کرونایی مواجه است، قرار است رقابت های کشتی فرنگی نونهالان خوزستان برگزار شود؟ اظهار کرد: ما برای برگزاری این رقابت از ستاد کرونای استان، مجوز گرفته بودیم که در شهر امیدیه برگزار شود ولی در یک روز مانده به مسابقات متاسفانه بنا به دلایلی، این مسابقات لغو شد.

وی بیان کرد: از آن جایی که خوزستان یکی از قطب های کشتی در ایران است و تیم خوزستان مدعی قهرمانی در این مسابقات است، نمی توانیم دست روی دست بگذاریم و در مسابقات کشوری حضور پیدا نکنیم.

ما باید راه حل منطقی پیدا کنیم تا هم سلامتی ورزشکاران و هم آینده ورزش کشتی را تامین کنیم.

قرار نیست مسابقات رسمی با شرکت حداکثری کشتی گیران استان برگزار شود و به پیشنهاد مربیان و روسای هیات های شهرستانی و نظر اعضای شورای فنی، قرار بر این شد که این رقابت ها در نقاط مختلف استان در خود باشگاه ها و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و انجام تست کرونا و اطمینان کامل از سلامت کشتی گیران و بدون نفرات اضافه در گروه های بسیار کم، چند کشتی گیر شاخص با هم کشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح هیات کشتی خوزستان درباره برگزاری مسابقات در شرایط قرمز کرونایی

توضیح هیات کشتی خوزستان درباره برگزاری مسابقات در شرایط قرمز کرونایی