مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-10پزشكي

ادامه روند صعودی مرگ ومیر کرونا تا یک ماه و نیم دیگر


معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متأسفانه تا یک ماه آینده، تعداد موارد ابتلاء در کشورمان افزایش خواهد یافت و تا یک ماه و نیم دیگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، ایرج حریرچی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه رعایت شیوه نامه ها در 4 استان به کمتر از 25 درصد رسیده است، افزود: پوشش ماسک در اماکن عمومی در 23 استان از 32 استان، زیر 50 درصد است.

وی ادامه داد: با توجه به اندازه گیری میزان تحرک و حرکت مردم در سطح جامعه، رفت و آمدهای مردم نسبت به شرایط عادی یعنی تابستان سال های 96 و 97, هفده درصد بیشتر شده است.

حریرچی اضافه کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا آخرین لحظه مسئولیت، همه کارهای لازم را با همه قوا انجام خواهد داد.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه نمی توانیم همه مسئولیت ها را متوجه مردم کنیم، گفت: اگر واکسیناسیون، دچار بدعهدی خارجی ها و مشکلات مالی و برخی مسائل داخلی نمی شد و زودتر انجام می شد چنین وضعی را نداشتیم.

حریرچی ادامه داد: اگر اعمال قانون و حمایت مالی از اقشار آسیب پذیر، بیشتر می شد دچار این مشکل نمی شدیم.

او با بیان اینکه دیروز 11 هزار و 200 مورد کرونایی مثبت و مورد مشکوک را بستری کردیم، اضافه کرد: دیروز از 153 هزار تخت موجود کشور، 51 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه روند صعودی مرگ ومیر کرونا تا یک ماه و نیم دیگر

ادامه روند صعودی مرگ ومیر کرونا تا یک ماه و نیم دیگر