مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-10اجتماعي

ایجاد مراکز یادگیری مصداق تحقق شعار سال است


مراکز یادگیری محلی نمونه ای مشخص از مصادیق تحقق شعار سال است.

- ، بهزاد نوروزی چگینی در نشست هم اندیشی با معاون سواد آموزی آموزش و پرورش هرمزگان که با هدف کیفیت بخشی به فعالیت های مراکز یادگیری محلی برگزار شد گفت: در این مراکز مهارت های مهمی مانند تعمیر خودرو، پرورش قارچ، پرورش گل و گیاه، گلیم بافی، خیاطی، گلدوزی آموزش داده می شود و همچنین کلاس های مانند آموزش حقوق شهروندی، بهداشت خانواده، بهداشت فردی و اجتماعی و… در این مراکز یادگیری برگزار می شود.

وی افزود: فارس با داشتن 59 منطقه آموزشی می تواند نقش مهم و اساسی در زمینه توسعه کمی و کیفی مراکز یادگیری محلی سوادآموزی داشته باشد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: مراکز یادگیری محلی سوادآموزی دو وظیفه مهم ذاتی دارد که یکی انجام آموزش های روتین و معمول سوادآموزی و دیگری آموزش مهارت هاست.

نوروزی چگینی افزود: با نظارت های کارشناسانه و هدفمندی که برای نهادینه کردن انجام این فعالیت ها با هدف تعمیق آموخته های مخاطبان صورت می گیرد مراکز یادگیری محلی نقش مهمی در زمینه تحقق شعار اقتصادی سال ایفا می کنند.

معاون سوادآموزی هرمزگان نیز در این نشست گفت: در دنیای کنونی سواد از حالت تک بعدی و آموزش صرف خواندن و نوشتن خارج شده و چند بعدی شده است و در کشورهای توسعه یافته به جنبه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مراکز یادگیری مصداق تحقق شعار سال است

ایجاد مراکز یادگیری مصداق تحقق شعار سال است