مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-10سياسي

انسان در دستگاه سیدالشهدا(ع) ارزش می یابد


تلاش کنیم در ایام عزاداری سیدالشهدا از تعلقات دنیایی خود بکاهیم و به عزاداری بپردازیم چرا که انسان در این دستگاه ارزش می یابد.

- فزوین-امام جمعه موقت قزوین گفت: تلاش کنیم در ایام عزاداری سیدالشهدا از تعلقات دنیایی خود بکاهیم و به عزاداری بپردازیم چرا که انسان در این دستگاه ارزش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه ویژه دهه اول طور سینا است، رزق گریه و توسل در کل سال در این ایام به عشاق اهل بیت اهدا می شود، این دهه ویژگی های خاصی دارد و هرکسی این رزق را و موقعیت این توسل و تصویه روحی را ندارد.

وی بیان کرد: وارد سرزمین مقدسی می شویم؛ علامه طباطبایی می فرماید امید شفاعت ما در روز قیامت همین پارچه های مشکی است و رسیدن به هر مقامی از توسل و زیارت سیدالشهدا شروع می شود.

امام جمعه موقت قزوین تاکید کرد: نسبت به جلسات و مهمانان جلسات سیدالشهدا باید مراقب بود، تمسخر جلسات سیدالشهدا عاقبت بدی دارد و راحت نباید پیرامون آن صحبت کرد.

وی به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری تاکید کرد و یادآور شد: اگر بر اثر عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی کسی بیمار شود حق الناس و ظلم است اما هیأتی ها این را خوب می دانند، هیچکس نمی گوید در جلسات سیدالشهدا کرونا اثر ندارد؛ البته که بی احترامی و تعطیلی هم چاره کار نیست و نباید این جلسات تعطیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان در دستگاه سیدالشهدا(ع) ارزش می یابد

انسان در دستگاه سیدالشهدا(ع) ارزش می یابد