مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-10سياسي

ایجاد 140 پایگاه واکسیناسیون در گیلان/ روند واکسیناسیون در گیلان باید تسریع شود


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ایجاد 140 پایگاه واکسیناسیون در این استان گفت: سپاه قدس گیلان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این آمادگی را دارد که در 20 روز دو میلیون نفر را واکسینه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در همایش تجلیل درمانی و مسوولان بوده و با تهیه گزارش های خود به جامعه امید را تزریق کردند و حتی در راه برخی از خبرنگاران جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ایجاد 140 پایگاه واکسیناسیون در این استان افزود: با تلاش های صورت گرفته و بر اساس آمار 140 پایگاه واکسیناسیون در گیلان توسط سپاه قدس گیلان انجام شده است ولی روند واکسیناسیون در استان با سرعت نسبت متوسطی در حال انجام است.

عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به تسریع در روند واکسیناسیون در گیلان بیان کرد: سپاه قدس گیلان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این آمادگی را دارد که در 20 روز دو میلیون نفر را واکسینه کند ولی باید واکسن مورد تامین شود که در این خصوص اقدامات لازم در دست انجام است.

وی با تاکید بر اینکه امکانات بهداشتی و درمانی در استان گیلان باید تقویت شود، گفت: حقیقتا گیلان یکی از استان های ضعیف در بحث امکانات بهداشتی و درمانی بوده و این کمبود در ایام شیوع کرونا به چشم خورده ولی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 140 پایگاه واکسیناسیون در گیلان/ روند واکسیناسیون در گیلان باید تسریع شود

ایجاد 140 پایگاه واکسیناسیون در گیلان/ روند واکسیناسیون در گیلان باید تسریع شود