مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-10سياسي

خاموشی های گسترده برق زیبنده کشور اسلامی نیست


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خاموشی های گسترده و قطعی برق در ایام محرم الحرام گلایه کرد و آن را زیبنده این کشور اسلامی ندانست.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به خاموشی ها متعدد در گرمای تابستان و ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: خاموشی های متعدد و قطعی برق در گرمای تابستان در ایام عزاداری و سوگواری مردم فهیم و ولایتمدار ایران و مازندران زیبنده این کشور اسلامی نیست.

وی با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و با انتقاد از خاموشی های گسترده در جای جای میهن اسلامی به ویژه در مازندران در این فصل سال و ایام عزاداری و سوگواری برای حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: خاموشی های متعدد و قطعی برق در گرمای تابستان و در ایام عزاداری و سوگواری مردم فهیم و ولایتمدار ایران و مازندران زیبنده این کشور اسلامی نیست و ار استاندار استان و مسئولان مربوطه درخواست می شود نسبت به مطالبات و اعتراضات عزاداران در خصوص خاموشی متعدد و قطعی برق برنامه ریزی و مدیریت شود.

وی در ادامه با اشاره به انتقادات و مطالبات عموم ملت بزرگ و عزادار ایران اسلامی، افزود: ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی از این شرایط موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی های گسترده برق زیبنده کشور اسلامی نیست

خاموشی های گسترده برق زیبنده کشور اسلامی نیست