مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-10ورزشي

فعل خواستن در تمام مجموعه فولاد وجود داشت


یک مربی فوتبال درباره قهرمانی فولاد در جام حذفی، گفت: مهمترین عامل در موفقیت فولاد این بود که فعل خواستن در وجود تمام بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه به وضوح دیده می شد.

- ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال درباره قهرمانی فولاد در جام حذفی، گفت: مهمترین عامل در موفقیت فولاد این بود که فعل خواستن در وجود تمام بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه به وضوح دیده می شد.

عزیز فریسات در گفت وگو با ایسنا، با تبریک قهرمانی فولاد و با بیان این که مردم خوزستان به قهرمانی فولاد و این شادی نیاز داشتند، اظهار کرد: مهمترین عامل در موفقیت فولاد این بود که فعل خواستن در وجود تمام بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه به وضوح دیده می شد.

یک تیم وقتی می تواند موفق باشد که همه با هم از تدارک و هوادار تیم گرفته تا کادرفنی و بازیکنان، مصمم به انجام کار بزرگی شوند که این مهم در تیم فولاد وجود داشت و همگی متحد و یک دست بودند.

وی با اشاره به موفقیت فولاد در جام حذفی، گفت: استقلال تیم بزرگ، ریشه دار و پرهواداری است اما فولاد واقعا زیبا فوتبال بازی کرد و رفته رفته نیز نبض بازی را به دست گرفت و حتی می توانست در جریان 90 دقیقه مسابقه برنده باشد.

البته فولاد در دو تایم وقت های اضافه هم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که بهره نبردند تا این که فولاد در ضربات پنالتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعل خواستن در تمام مجموعه فولاد وجود داشت

فعل خواستن در تمام مجموعه فولاد وجود داشت