مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-10اجتماعي

شهریور مرکز فنی و حرفه ای دانشگاه پاسارگاد شیراز افتتاح می شود


معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پاسارگاد شیراز، از افتتاح و بهره برداری مرکز فنی و حرفه ای این دانشگاه در هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پاسارگاد شیراز، از افتتاح و بهره برداری مرکز فنی و حرفه ای این دانشگاه در هفته دولت خبر داد.

امیرسجاد عابدی سه شنبه 19 مرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: مرکز فنی وحرفه ای این دانشگاه پیرو تفاهم نامه همکاری بین اداره کل فنی و حرفه ای استان فارس و دانشگاه پاسارگاد شیراز در راستای ارتقا سطح کیفی و عملی دانشجویان این دانشگاه راه اندازی می شود.

او با اشاره به احتمال تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشجویان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه، گفت: امسال زمان محدودی برای پذیرش دانشجو در رشته های بدون آزمون و با آزمون این دانشگاه فراهم شده است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پاسارگاد شیراز با بیان اینکه این دانشگاه اولین و تنها موسسه آموزش عالی سطح یک در جنوب کشور از سال 95 تاکنون است که از سال 84 با مجوز وزارت علوم آغاز به کار کرده، افزود: کارگاه ها و آزمایشگاه های مجهز زیادی در رشته های برق و مکانیک در این مؤسسه آموزشی راه اندازی شده است.

عابدی همچنین با بیان اینکه رشته های مهندسی از رشته های شاخص در این دانشگاه محسوب می شوند، عنوان کرد: مهندسی برق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریور مرکز فنی و حرفه ای دانشگاه پاسارگاد شیراز افتتاح می شود

شهریور مرکز فنی و حرفه ای دانشگاه پاسارگاد شیراز افتتاح می شود