مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-10سياسي

بهروزی فر: در مقطع حساس کنونی هیچ فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رییس دولت سیزدهم بیان کرد: در مقطع حساس کنونی هیچ فرصتی برای آزمون و خطا و سیاست های غیرهوشمندانه وجود ندارد.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رییس دولت سیزدهم بیان کرد: در مقطع حساس کنونی هیچ فرصتی برای آزمون و خطا و سیاست های غیرهوشمندانه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: در مقطع حساس کنونی هیچ فرصتی برای آزمون و خطا و سیاست های غیرهوشمندانه وجود ندارد و شما در شرایطی این مسئولیت خطیر را پذیرفتید که در این روزها به جز مشکل بزرگ تروریسم اقتصادی و شیوع ویروش کرونا که کام ملت عزیز را تلخ کرده، دولت یازدهم و دوازدهم به دلیل ناکارآمدی و سوءمدیریت و بی تدبیری مشکلات زیادی را به ویژه در حوزه اقتصادی، معیشتی، اشتغال جوانان و مسکن، تورم و گرانی کالاهای اساسی و مواد غذایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم به جای گذاشته که شاید جبران ناپذیر باشد.

وی افزود: دولتمردان شما باید با توجه به فرمایشات رهبری، در این مقطع حساس دارای ویژگی هایی این چنینی باشند، افراد با کفایت و با ایمان، با تجربه و متخصص و متعهد، دلسوز و خداترس و با عملکرد انقلابی و جهادی دغدغه مردم را داشته و خواب را بر خود حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروزی فر: در مقطع حساس کنونی هیچ فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد

بهروزی فر: در مقطع حساس کنونی هیچ فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد