مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-10سياسي

راه اندازی 6 مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط سپاه چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: 6 مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همت بسیجیان و سپاه نواحی در راستای خدمت رسانی به مردم و حمایت از کادر بهداشت و درمان راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمد اکبری صبح امروز در جلسه قرارگاه استانی طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پس از ارائه گزارش توسط فرماندهان نواحی مقاومت تصریح کرد: ارسال کمک های مؤمنانه برای حمایت از اقشار نیازمند و خانواده های آسیب دیده از کرونا همچنان در سطح استان ادامه دارد.

نذر حمایت از نیازمندان در ایام محرم اکبری با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسمات محرم خاطرنشان کرد: بهتر است در این ایام نذورات مردم به سمت حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا سوق داده شود.

وی افزود: با توجه به افزایش مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس کرونا نیروهای بسیج، سپاه و گروه های جهادی بسیج بیش از پیش باید در میدان حاضر باشند و فرماندهان نواحی بسیج نیز با همدلی و همراهی با مسئولان و شورای تأمین شهرستان برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا و واکسیناسیون مردم بکوشند.

اکبری هر تعللی از سوی مسئولان را مورد بازخواست اخروی دانست و افزود: هرجایی که نیاز به حضور بسیج و سپاه باشد، آمادگی لازم برای همکاری وجود دارد و با توجه به اینکه بسیاری از بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 6 مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط سپاه چهارمحال و بختیاری

راه اندازی 6 مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط سپاه چهارمحال و بختیاری