مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-10ورزشي

فینال جام حذفی؛ صد افسوس برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد!


به بازی فینال جام حذفی فوتبال کشور که نگاه می کردیم برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بیشتر افسوس می خوردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد حال و روز خوشی ندارد بعد از حذف شهرداری یاسوج، زاگرس یاسوج و تیم نوپای بویراحمد از صفحه روزگار نوبت به تیم ریشه دار صنعت نفت گچساران رسید که این تیم از لیگ دسته دوم فوتبال ایران سقوط کند و اکنون زمین فوتبال کهگیلویه و بویراحمد زمینی بایر و سوخته و بدون تیم باشد که در نوع خود بدترین دوره را پشت سر می گذارد.

در حالی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد فوتبالی سوخته و از کار افتاده شده و زمین های فوتبال استان بایر گردیده که در عرصه ملی شاهد درخشش ستاره های استان در تیم های بزرگ همچنین حضور برخی از اهالی فوتبال استان در جایگاه های رفیع فوتبال کشور باشیم.

به فینال جام حذفی فوتبال کشور که نگاه کردیم جای افسوس و صد افسوس بود که چرا با داشتن این همه استعداد برتر نباید هیچ تیمی در رده های مختلف فوتبال کشور داشته باشیم.

در روز بازی فینال جام حذفی فوتبال کشور به چهره ها که نگاه کردیم جای افسوس داشت با داشتن مهره هایی مثل بابک مرادی از یاسوج، رشید مظاهری از گچساران برادران صالح و صابر حردانی از منطقه محروم اسفندان دیشموک در تیم فوتبال فولاد خوزستان چرا فوتبال استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال جام حذفی؛ صد افسوس برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد!

فینال جام حذفی؛ صد افسوس برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد!