مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 13:052021-08-10دانش

پذیرش دانشجو در 21 رشته دانشگاه ولیعصر رفسنجان براساس سوابق تحصیلی


رییس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان گفت: این دانشگاه در 9 رشته به صورت روزانه و 12 رشته هم به صورت شبانه براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد و کنکوری ها می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و انتخاب رشته کنند.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان گفت: این دانشگاه در 9 رشته به صورت روزانه و 12 رشته هم به صورت شبانه براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد و کنکوری ها می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و انتخاب رشته کنند.

دکتر حسن رنجبرعسکری امروز 18 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد این دانشگاه در هشت سال اخیر اظهار کرد: در سال 88 بحث کارآفرینی در دانشگاه ولیعصر(عج) مطرح و در سال 1390 مجوز مرکز رشد را گرفتیم؛ این مرکز رشد وظیفه دارد با حمایت از ایده ها و فکرهای ایده آل آن ها را به خروجی مفید در جامعه تبدیل کند.

وی با اشاره به وجود بیش از 70 شرکت در مرکز رشد دانشگاه ولیعصر (عج) تصریح کرد: تعدادی از این شرکت ها در بحران کرونا فعالیت خوبی را در مقابله با این پدیده نوظهور داشتند و الکل مورد نیاز شهرستان را تأمین کردند در حال حاضر هم مجوز راه اندازی کارخانه تولید الکل در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در 21 رشته دانشگاه ولیعصر رفسنجان براساس سوابق تحصیلی

پذیرش دانشجو در 21 رشته دانشگاه ولیعصر رفسنجان براساس سوابق تحصیلی