مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 18:002021-08-10اجتماعي

تعبیه 38 جایگاه ویژه تبلیغات هیئات مذهبی


شهردار منطقه ثامن از تعبیه 38 جایگاه ویژه تبلیغات هیئات مذهبی و تجهیز سه محوطه باز مخصوص عزاداری در سطح منطقه ثامن با فضاآرایی و تنظیف ویژه معابر منتهی به حرم مطهر رضوی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار منطقه ثامن از تعبیه 38 جایگاه ویژه تبلیغات هیئات مذهبی و تجهیز سه محوطه باز مخصوص عزاداری در سطح منطقه ثامن با فضاآرایی و تنظیف ویژه معابر منتهی به حرم مطهر رضوی خبر داد.

سید فرهاد حجازی در تشریح تمهیدات ویژه این منطقه در ماه محرم و صفر اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن و با استفاده از 1200 هزار متر طول ریسه پارچه ای مشکی و همچنین نصب حدود 580 عدد بیرق پارچه ای سرخ و سیاه رنگ، در خیابان های شهید نواب صفوی، طبرسی، شهید اندرزگو، میدان بیت المقدس، میدان طبرسی، خیابان شهید کاشانی، بلوار شارستان و دیگر مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی فضاآرایی متناسب با این ایام صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شرایط ویژه کرونا و لزوم رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل های مقابله با این بیماری منحوس، شرایط خاصی بر مشهد حاکم است، گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی که در این ایام مرسوم بوده، امسال با محدودیت هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعبیه 38 جایگاه ویژه تبلیغات هیئات مذهبی

تعبیه 38 جایگاه ویژه تبلیغات هیئات مذهبی