مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 19:202021-08-10پزشكي

تامین واکسن کرونا برای دانشکده علوم پزشکی خلخال/ 24 واحد متخلف صنفی پلمپ شد


واکسن کرونا برای دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال تامین شد و تزریق واکسن در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود یگانه شامگاه گذشته در گشت مشترک اعضای قرارگاه زیستی در شهرستان خلخال اظهار کرد: سهمیه لازم واکسن کرونا عصر امروز در اختیار دانشکده علوم پزشکی خلخال قرار گرفت و تزریق در مراکز تجمیعی شهرستان خلخال آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تخلف و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، سلامتی مردم را به خطر می اندازد، افزود: تذکرات لازم به اصناف و بازاریان از سوی بازرسین و گشت های تلفیقی داده شده است.

سرپرست فرمانداری خلخال ادامه داد: در بازدیدهای مشترک، 24 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمپ و در ادامه نیز با واحدهای متخلف برخورد قانونی انجام می شود.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر کمبود سرم در شهرستان مشاهده شده و معاونت غذا و داروی دانشکده مکلف است در سریع ترین زمان اقلام دارویی و سرم را در اختیار داروخانه ها برای حل مشکلات درمانی مردم بگذارد.

 فرماندار خلخال گفت: در حال حاضر یک صد بستری جدید در بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال تحت درمان هستند و بیش از دویست بیمار نیز در منازل تحت قرنطینه خانگی قرار دارند که وضعیت شهرستان در خصوص پذیرش بستری ها به خاطر کمبود فضای بیمارستان در وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین واکسن کرونا برای دانشکده علوم پزشکی خلخال/ 24 واحد متخلف صنفی پلمپ شد

تامین واکسن کرونا برای دانشکده علوم پزشکی خلخال/ 24 واحد متخلف صنفی پلمپ شد