مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 21:402021-08-10ورزشي

قهرمانی ام را مدیون محمدعلی هستم


مسابقات المپیک توکیو 2020 به پایان رسید و تیم کشتی فرنگی ایران با کسب یک مدال طلا توسط محمدرضاگرایی (67 کیلوگرم) و برنز محمدهادی ساروی(97 کیلوگرم) به کار خود پایان داد.

- مسابقات المپیک توکیو 2020 به پایان رسید و تیم کشتی فرنگی ایران با کسب یک مدال طلا توسط محمدرضاگرایی (67 کیلوگرم) و برنز محمدهادی ساروی(97 کیلوگرم) به کار خود پایان داد.

حالا محمدرضاگرایی چهارمین فرنگی کار تاریخ کشتی ایران است که در آوردگاه بزرگ المپیک صاحب مدال طلا شده و نامش در کنار بزرگانی چون حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: محمدرضا گرایی، مرد طلایی المپیک توکیو درخصوص این مسابقات گفت: مسابقات سختی را پشت سر گذاشتم و تمام حریفانم سرسخت و قدرتمند بودند.

همه برای کسب مدال طلای المپیک آمده بودند اما با کشتی هایی که گرفتم نشان دادم لیاقت رسیدن به مدال طلا را دارم و خوشبختانه این گونه هم شد و توانستم با تلاش خودم و کادرفنی و کمک خدا به این مهم برسم.

خدا را شکر که دست پر به وطنم بازگشتم.

امیدوارم در المپیک بعدی هم مدال طلا بگیرم.

محمدرضا در شرایطی روی سکوی نخست وزن خود ایستاد که برادر بزرگترش محمدعلی هم در وزن 77 کیلوگرم در توکیو حضور داشت و اتفاقاً جزو امیدهای اصلی کسب مدال کاروان ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی ام را مدیون محمدعلی هستم

قهرمانی ام را مدیون محمدعلی هستم