مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 02:402021-08-10پزشكي

بادکش درمانی؛ اصول و فواید


یک متخصص و مدرس طب ایرانی با اشاره به اینکه بادکش درمانی می تواند در موارد مختلف کارساز باشد، گفت: این روش در درمان مشکلات گوارشی و پوستی و همچنین درمان مشکلاتی که معمولا با طب فشاری درمان می شوند نیز می تواند مؤثر باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک متخصص و مدرس طب ایرانی با اشاره به اینکه بادکش درمانی می تواند در موارد مختلف کارساز باشد، گفت: این روش در درمان مشکلات گوارشی و پوستی و همچنین درمان مشکلاتی که معمولا با طب فشاری درمان می شوند نیز می تواند مؤثر باشد.

مریم نواب زاده در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اثر بسیار مفید بادکش بر تقویت ایمنی، بهبود وضعیت ریه و کاهش سرفه، اظهار کرد: روش عملی انجام بادکش به این صورت است که ابتدا یک پنس(سوزن گیر) و یا در صورت عدم دسترسی به آن، یک قیچی مناسب باید آماده کرد؛ بهتر است از قیچی های سبک کاغذ بری یا قیچی های استیل استفاده شود.

وی با بیان اینکه مقدار متناسبی پنبه را با پنس گرفته پنس را قفل کنید، افزود: نوک پنس را کف دست خود گذاشته، دست خود را ببندید و در حالی که فشار ملایمی اعمال می کنید، با دست دیگر، پنس یا قیچی را در یک جهت بچرخانید تا پنبه دور پنس به خوبی پیچیده شود.

این مدرس طب ایرانی با بیان اینکه لازم است تعدادی استکان یا لیوان شیشه ای آماده کنید، تصریح کرد: تعداد و اندازه آنها با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادکش درمانی؛ اصول و فواید

بادکش درمانی؛ اصول و فواید