مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-10فرهنگي

ابلاغی تازه برای حریم محور تاریخی فرهنگی اصفهان


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، از ابلاغ دومین بخش طرح موسوم به بازنگری در حریم محور تاریخی فرهنگی اصفهان خبر داد؛ - ایسنا/اصفهان معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، از ابلاغ دومین بخش طرح موسوم به بازنگری در حریم محور تاریخی فرهنگی اصفهان خبر داد؛ بخشی که شامل نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری میدان نقش جهان، چهارباغ و آثار پیرامون آن است.

ناصر طاهری به ایسنا گفت: محور تاریخی فرهنگی اصفهان، پهنه گسترده ای است که آن را به چند قسمت تقسیم کرده ایم تا در ضوابط حریم آن بازنگری کنیم.

وی ادامه داد: پیش تر و در همین راستا، ضوابط حریم مسجد جامع عتیق اصفهان به استاندار اصفهان ابلاغ شده بود و بخش دومی که به تازگی ابلاغ شده، مربوط به نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری میدان نقش جهان، چهارباغ و آثار پیرامون آن است.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، با اشاره به اینکه ضوابط پیشین حریم محور تاریخی فرهنگی اصفهان در سال 1376 تهیه شده بود، خاطرنشان کرد: تغییراتی که اکنون انجام شده، در واقع تدقیق و به هنگام سازی همان ضوابط پیشین ازنظر ارتفاع، گذر، پهنه بندی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغی تازه برای حریم محور تاریخی فرهنگی اصفهان

ابلاغی تازه برای حریم محور تاریخی فرهنگی اصفهان