مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-11بين الملل

گفتگوی محمود عباس با قیس سعید درباره رخدادهای سیاسی تونس


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و رییس جمهوری تونس در جریان گفت وگوی تلفنی با یکدیگر به بررسی مهمترین و آخرین تحولات مربوط به اوضاع سیاسی پرداختند.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و رییس جمهوری تونس در جریان گفت وگوی تلفنی با یکدیگر به بررسی مهمترین و آخرین تحولات مربوط به اوضاع سیاسی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا ، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و قیس سعید، رییس جمهوری تونس در جریان گفت وگوی تلفنی با یکدیگر در خصوص روابط دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند و فرا رسیدن سال هجری جدید را متقابلاً به یکدیگر تبریک گفتند.

دو طرف در جریان این گفت وگوی تلفنی همچنین مهمترین و آخرین تحولات مربوط به اوضاع سیاسی را مورد بررسی قرار دادند.

این نخستین تماس تلفنی محمود عباس و قیس سعید پس از تصمیم رییس جمهوری تونس به برکناری هشام المشیشی، نخست وزیر این کشور است.

رییس جمهور تونس شامگاه یکشنبه 25 ژوییه، طی احکامی هشام المشیشی، نخست وزیر این کشور را بابت ناکامی در مدیریت بحران کرونا برکنار و فعالیت پارلمان را به مدت یک ماه تعلیق و مصونیت نمایندگان را لغو کرد و گفت: این تدابیر باید ماه ها قبل لحاظ می شدند، این در حالی است که منتقدان او این تدابیر را در راستای اجرای کودتا می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی محمود عباس با قیس سعید درباره رخدادهای سیاسی تونس

گفتگوی محمود عباس با قیس سعید درباره رخدادهای سیاسی تونس