مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-11ورزشي

ورود «قدرت» به فوتبال قم


با رای اعتماد اعضای مجمع هیات فوتبال استان قم قدرت الله باقری رسما تا سال 1404 سکان دار این هیات ورزشی پرمخاطب و پرحاشیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شخصی که سال 1391 کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان قم بود ولی صبح روز مجمع از کاندیداتوری انصراف داد و در بازگشت دوباره خود به این هیات ورزشی پرمخاطب از تیر ماه سال 1399 مسوولیت سرپرستی هیات را عهده دار است، حالا با انتخاب اعضای مجمع تا 1404 فوتبال قم را مدیریت می کند.

این شخص قدرت الله باقری مدیر کل اسبق تربیت بدنی قم در دهه 1380، استاد دانشگاه، مربی مطرح رشته ها و فدراسیون های مختلف ورزشی و از چهره های با سابقه، دارای تحصیلات عالی و شناخته شده در ورزش قم و کشور است که حالا با رای اعتماد اعضای مجمع هیات فوتبال قم ریاست این هیات را عهده دار است.

باقری برای در دست گرفتن این مسوولیت در رقابت با محسن رمضان بیگی جدی ترین رقیب خود 10 رای اعضای مجمع را به دست آورد و رمضان بیگی صاحب چهار رای شد، ضمن اینکه سه کاندیدای دیگر از این مجمع رای نگرفتند و در انتخاب مسوولان جدید دو پست دیگر، آمنه رسولی با 10 رای به عنوان نایب رییس جدید و احمد محسنی با 10 رای به عنوان عضو جدید هیات رییسه هیات فوتبال استان قم انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود «قدرت» به فوتبال قم

ورود «قدرت» به فوتبال قم