مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-11اقتصادي

پهلودهی سومین فروند کشتی حامل نهاده های دامی در بندرشهیدرجایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی سومین فروندکشتی نهادهای دامی حامل 55هزار تن سویا در بندر شهید رجایی خبر داد.

- ، علی رضا محمدی کرجی ران با بیان اینکه علاوه بر کشتی های حامل کالاهای اساسی، از ابتدای سال تا کنون 3 فروند کشتی ویژه نهادهای دامی در بندر شهید رجایی پهلو دهی شده است اظهار داشت: کشتی اول حامل 66 هزار تن جو، دومین کشتی نیز با ظرفیت 66 هزار تن ذرت و با احتساب کشتی که عصر روزگذشته 19 مردادماه پهلو دهی و حامل 55 هزار تن سویا دیگر است مجموع کشتی های نهاده های دامی به 3 فروند رسید.

وی اضافه کرد: کشتی چهارم نیز حامل 66 هزار تن ذرت در لنگرگاه بندرعباس مستقر است که با سپری شدن فرآیند اسنادی و الزامات بهداشتی طی هفته آینده دراین بندر پهلو خواهد گرفت.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه 6 پست اسکله با عمق 14 متر ویژه کشتی های حامل کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است تاکید کرد: کشتی های حامل کالاهای اساسی و نهادهای دامی و کشاورزی در اولویت تخلیه و تخصیص تجهیزات بندری قرار دارند.

محمدی کرجی ران خاطرنشان کرد: از مجموع انبارهای مسقف موجود در این بندر 90 درصد به کالاهای یاد شده تخصیص داده شده که 4 باب آن ویژه انبارش نهاده های دامی و 11 باب دیگر برای نگهداری کالاهای خوراکی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلودهی سومین فروند کشتی حامل نهاده های دامی در بندرشهیدرجایی

پهلودهی سومین فروند کشتی حامل نهاده های دامی در بندرشهیدرجایی