مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-11اجتماعي

مناطق عشایری لرستان زیرساخت های فضای مجازی را ندارند


رییس آموزش و پرورش عشایری لرستان گفت: مناطق عشایری زیرساخت های فضای مجازی را ندارند و انتظار می رود برای سال تحصیلی جدید هر جایی که امکان را داشته باشد از اینترنت و بستر فضای مجازی استفاده شود.

- ایسنا/لرستان رییس آموزش و پرورش عشایری لرستان گفت: مناطق عشایری زیرساخت های فضای مجازی را ندارند و انتظار می رود برای سال تحصیلی جدید هر جایی که امکان را داشته باشد از اینترنت و بستر فضای مجازی استفاده شود.

محمدحسن حسنوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آموزش و پرورش عشایری لرستان در مجموع با 447 مدرسه در استان و با توجه به فصول سال در استان های ایلام و خوزستان فعالیت دارد.

وی افزود: در مناطق عشایری با توجه به اینکه تعداد دانش آموزان کم است کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شوند.

رییس اداره آموزش و پرورش عشایری لرستان با بیان اینکه در جاهایی که اینترنت باشد از بستر فضای مجازی برای آموزش استفاده می کنیم، اضافه کرد: در برخی مناطقصعب العبور و عشایری که اینترنت و برق وجود ندارد از طریق پرسشنامه و بروشورها تدریس صورت می گیرد.

حسنوند با اشاره به اینکه در این شرایط کرونایی مشکل عمده مدارس شبانه روزی و خوابگاهی است که سال گذشته دانش آموزان این مراکز از تحصیل محروم ماندن و انتظار می رود در سال تحصیلی جدید از ظرفیت خوابگاه ها استفاده وشد تا بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق عشایری لرستان زیرساخت های فضای مجازی را ندارند

مناطق عشایری لرستان زیرساخت های فضای مجازی را ندارند