مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-11ورزشي

محرومیت و جریمه میلیونی برای سپیدرودی ها


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار سپیدرود رشت و ویستاتوربین تهران اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بازی دو تیم سپیدرود رشت و ویستا توربین تهران از سری رقابت های لیگ دسته دوم 25 خردادماه برگزار شد که کمیته انضباطی رأی به محرومیت عوامل باشگاه سپیدرود داده است.

طبق این رأی امین عبدالهی، تدارکات تیم سپیدرود به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت و مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 سید احمد کیایی، عکاس سپیدرود نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

هفته گذشته نیز فدراسیون فوتبال سپیدرودی ها را مورد لطف خود قرار داده بود و برای دیدار سپیدرود رشت و علم و ادب تبریز که در تاریخ 9 تیرماه برگزار شد، تیم علم و ادب به دلیل سو رفتار تیمی مطابق ماده 58 به پرداخت 35 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اسماعیل بابازاده مدیر و مهرداد خادمی سرمربی این تیم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه هرکدام به استناد ماده 55 به یک جلسه محرومیت و پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شدند.

همچنین علیرضا نظیف کار مربی و احمدرضا فیروزی پزشک تیم سپیدرود رشت نیز با تخلف مشابه یعنی بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به استناد ماده 55 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت و جریمه میلیونی برای سپیدرودی ها

محرومیت و جریمه میلیونی برای سپیدرودی ها