مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:142021-08-11سياسي

خبرنگاری؛ عرصه ای پرخاطره و مخاطره


خبرنگاران در همه شرایط برای سلامتی فکری و آگاهی بخشی به جامعه با جدیت تمام در تلاش هستند تا گامی هرچند کوچک در راستای روشن کردن چراغ اطلاع رسانی بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، در شرایطی که ویروس منحوس و نه می نویسد! در هفته خبرنگار که مزین به نام محمود صارمی، شهید عرصه خبر است فرصتی یافتیم تا با تعدادی از خبرنگاران فعال رسانه های شهرستان نخبه پرور ممسنی، گپ و گفتی داشته باشیم.

تربیت خبرنگاران پژوهشگر لازمه هر جامعه است حمید گنجایش، فعال رسانه و بیشتر می توان گفت خبرنگارِ پژوهشگر، تا خبرنگار خبرنویسی، به واسطه تحقیقات رسانه ای چندین سال به عنوان پژوهشگر رسانه در صدا و سیما مشغول به فعالیت شد و در چند جشنواره بین المللی رسانه مقام برتر را کسب نموده و هم اکنون نیز در مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما، فعالیت های رسانه ای خود را انجام می دهد.

  وی اعتقاد دارد یک خبرنگار ابتدا باید یک پژوهشگر و محقق باشد تا خبرنگار، زیرا هر خبری ممکن است کامل و درست نباشد و انتشار آن خبر بدون تحقیق و پژوهش ممکن است تأثیرات منفی و مخرب روی افکار عمومی و جامعه داشته باشد،  به همین دلیل توصیه وی این است که باید ابتدا خبرنگاران پژوهشگر تربیت کنیم تا خبرنگارانی که تنها به خبرنویسی و خبردهی اکتفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاری؛ عرصه ای پرخاطره و مخاطره

خبرنگاری؛ عرصه ای پرخاطره و مخاطره