مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-11اقتصادي

هزینه کرد بیش از هزار میلیاردی برای ارتقای روکش آسفالت راه های استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ارزش ریالی پروژه های اجرا شده و در حال اجرای حوزه نگهداری راه ها بیش از هزار میلیارد ریال است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ارزش ریالی پروژه های اجرا شده و در حال اجرای حوزه نگهداری راه ها بیش از هزار میلیارد ریال است.

مهرداد جهانی روز چهارشنبه 20 مرداد در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هوشمندسای راه ها است، هدف از این هوشمندسازی پایش آنلاین و برخط ترددهای جاده ای است که شامل کنترل ترافیک، کنترل سرعت مجاز، مدیریت سرعت، کنترل تخلفات رانندگان، استخراج داده های میزان تردد، اطلاع از وضعیت آب و هوا و.

است.

وی افزود: با توجه به اهمیت راه های استان مرکزی و موقعیت استراتژیک منطقه ای، میزان تردد در راه های استان با تحلیل داده های ترافیکی راه ها در 68 محور شریانی مجهز به ترددشمار آنلاین در چهارماهه نخست سال جاری با ثبت بیش از 77 میلیون و 35 هزار تردد، حاکی از قرار گرفتن استان در رتبه سوم کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به تمهیدات کنترل ترافیک تصریح کرد: فراهم ساختن زیرساخت برای 72 دستگاه سامانه دوربین ثبت تخلفات تخط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد بیش از هزار میلیاردی برای ارتقای روکش آسفالت راه های استان مرکزی

هزینه کرد بیش از هزار میلیاردی برای ارتقای روکش آسفالت راه های استان مرکزی