مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-11اقتصادي

استان مرکزی سومین استان پرتردد کشور


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در چهارماه نخست امسال بیش از 77 میلیون تردد در استان ثبت شده است و بر این اساس در میزان تردد وسایل نقلیه رتبه سوم کشوری را داریم.

- ، مهرداد جهانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: بر اساس تحلیل داده های ترافیکی راه ها در چهار ماه نخست امسال 77 میلیون و 395 هزار تردد در استان مرکزی ثبت شده است که در میزان تردد وسایل نقلیه رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی گفت:: استان مرکزی از لحاظ زیر ساخت های حمل و نقل جاده ای جز استان های مجهز کشور است که برای افزایش ایمنی راه ها 72 دستگاه سامانه دوربین ثبت تخلفات تخطی در جاده های مواصلاتی استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت که 62 دستگاه این دوربین ها اکنون در جاده های استان فعال هستند و 10 دستگاه نیز به زودی نصب می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ادامه داد: تجهیز جاده های استان مرکزی به 25 دوربین نظارتی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال در آزاد راه غدیر و نصب 2 دستگاه در سه راهی تفرش و کنار گذر شمالی اراک در آینده نزدیک از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان برای افزایش ایمنی جاده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی سومین استان پرتردد کشور

استان مرکزی سومین استان پرتردد کشور