مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-11سياسي

309 میلیارد تومان مجموع اعتبارات 1400 همدان/ 40 درصد آب همدان از دست می رود


مجموع اعتبارات شهر ستان همدان 309 میلیارد تومان است که امیدواریم به زودی تخصیص یابد گفت: بخشی از آب همدان بی بها رها می شود که حدود 40 درصد را شامل می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تا کید بر اینکه نباید در کار خبر و خبرنگار غفلت صورت گیرد اظهار کرد: اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بر هیچ کس پوشیده نیست و نباید در رسیدگی به امور رسانه ها غفلتی صورت گیرد.

وی با اشاره به کار سخت و سنگین فرمانداری در ایام انتخابات از خبرنگاران همراه در این ایام قدردانی کرد و گفت: در شهرستان همدان 330 شعبه اخذ رای داشتیم که دو انتخابات سنگین را باید برگزار می کردیم و همدان پیشانی کار در همه تصمیم سازی ها بود.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه در تمام زمینه ها فعالیت در یک شهر با جمعیت 700 هزار نفری دشوار است افزود: مسائل و موارد شهر همدان بسیار است و مردم هم حق دارند که خدمات مورد نیاز را از شهر دریافت کنند.

وی به انتصاب خود به عنوان فرماندار همدان طی ماه های پایانی سال 99 هم اشاره کرد و گفت: به اجبار استاندار به این سمت منصوب شدم، اصلا به دنبال تنش و حاشیه سازی نبوده و نیستم زیرا معتقدم رسیدگی به مردم خیلی ارجح از ورود به برخی حوزه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

309 میلیارد تومان مجموع اعتبارات 1400 همدان/ 40 درصد آب همدان از دست می رود

309 میلیارد تومان مجموع اعتبارات 1400 همدان/ 40 درصد آب همدان از دست می رود