مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-11اقتصادي

ادغام معاونت های وزارت جهاد کشاورزی متوقف شود


معاون امور زراعت وزارت جهاد به نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تعلیق مکاتبات مربوط به تجمیع معاونت های باغبانی، زراعت و امور دام شد.

- معاون امور زراعت وزارت جهاد در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تعلیق مکاتبات مربوط به تجمیع معاونت های باغبانی، زراعت و امور دام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد وفابخش، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی خواستار تعلیق مکاتبات مربوط به تجمیع معاونت های باغبانی، زراعت و دام و طیور شد.

در این نامه آمده است: بازگشت به مکاتبه شماره 1400.

200.

25644 مورخ 1400.

5.

18 معاونت محترم توسعه منابع انسانی در خصوص ادغام معاونت بهبود تولیدات گیاهی و معاونت بهبود تولیدات دامی در استان ها به استحضار می رساند: معاونت بهبود تولیدات گیاهی استان ها و مدیریت های تحت پوشش بر اساس مأموریت های محوله وظیفه تأمین امنیت غذایی، تأمین مواد اولیه صنایع تبدیلی و تکمیلی و تولید جهت صادرات محصولات کشاورزی را به عهده دارند.

لذا ادغام این معاونت با معاونت امور دام و حذف برخی از مدیریت های تأثیرگذار در تولید و بلاتکلیفی فرآیندهای وابسته به آن تولیدات هر دو بخش را تحت تأثیر منفی قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام معاونت های وزارت جهاد کشاورزی متوقف شود

ادغام معاونت های وزارت جهاد کشاورزی متوقف شود