مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-11ورزشي

بررسی عملکرد کاروان ایران در المپیک توکیو از هفته آینده


به گفته دبیرکل کمیته ملی المپیک، بررسی عملکرد کاروان ایران در المپیک توکیو که در جریان بازی ها آغاز شد از هفته آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

- و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک گفت: کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز آنهم در شرایط سخت کرونایی و تحریم های شدید اقتصادی که اثراتی بر روی ورزش نیز داشته است توانست تا حد زیادی انتظارت رابرآورده و کام مردم عزیزمان را شیرین نماید.

حتی می توان گفت بهترین نتیجه بعد از بازیهای المپیک لندن با توجه به افزایش رشته های مدال آورد بوده است.

وی افزورد: همه مردم عزیز شاهد بودند هر وقت ورزشکاری از کشورمان در این بازیها مدال می گرفت متاسفانه برخی رسانه های بیگانه همسو با هم فشار زیادی بر روی ورزشکار و کاروان اعزامی آورده و با ترفندهای مختلف سعی در کم رنگ کردن افتخارات ملی پوشان کشورمان داشتند که متاسفانه هنوز هم برخی تحت تاثیر این فضا به انتشار آمار و اطلاعات ناصحیح و نادرست می پردازند.

سخنگوی کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: با توجه این که تمام اعضای کادر سرپرستی کاروان امروز چهارشنبه به همراه تیم های ملی کاراته و کشتی وارد تهران شدند ادامه جلسات بررسی نتایج کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو هفته آینده با حضور اعضای کادر سرپرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد کاروان ایران در المپیک توکیو از هفته آینده

بررسی عملکرد کاروان ایران در المپیک توکیو از هفته آینده