مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 12:102021-08-11سياسي

اعتماد به جهاددانشگاهی به پیشرفت وتوسعه کشور کمک خواهد کرد


رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: اعتماد به نیروهای جهادی درجهاددانشگاهی به پیشرفت وتوسعه درفعالیت های علمی کشورکمک خواهد کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: اعتماد به نیروهای جهادی درجهاددانشگاهی به پیشرفت وتوسعه درفعالیت های علمی کشورکمک خواهد کرد.

دکتر سرگزی در گفت وگو با ایسنا افزود: جهاددانشگاهی ازجمله رویش هایی ست که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوجود آمد.

وی بااشاره به پیشرفت های علمی، پژوهشی و فرهنگی این نهاد از ابتدا تا کنون، وجود نیروهای جهادی و ایجاد و نهادینه شدن تفکر جهادی دربین نیروهای جهاددانشگاهی را زمینه ساز این پیشرفت هادانست.

وی بابیان اینکه در بخش فرهنگی استفاده از دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا علاوه بر شناساندن فعالیت های علمی و پژوهشی و فعالیت های قرآنی درجهاددانشگاهی بسیار توانسته به شناساندن این نهاد کمک نماید، افزود: در بحث تولید و پوشش اخبار هم این دوخبرگزاری فارغ از هرگونه جانب داری و وابستگی جناحی توانسته اند دربین رسانه ها از جایگاه خوبی برخوردار باشند.

نماینده مردم سیستان در خانه ملت به پیشرفت های ایجاد شده در بحث سلول های بنیادی در پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی اشاره کرد و افزود: بحث سلول های بنیادی از جمله افتخارات این مجموعه علمی و پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به جهاددانشگاهی به پیشرفت وتوسعه کشور کمک خواهد کرد

اعتماد به جهاددانشگاهی به پیشرفت وتوسعه کشور کمک خواهد کرد