مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 17:102021-08-11پزشكي

اغلب بیماران کرونایی بستری شده در آذربایجان شرقی از گروه های سنی پایین هستند


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد موارد بستری در اکثر شهرستان های آذربایجان شرقی بالا رفته و اغلب بیماران بستری شده از گروه های سنی پایین تر از موارد بستری در موج های قبلی کرونا هستند.

- مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز: اغلب بیماران کرونایی بستری شده در آذربایجان شرقی از گروه های سنی پایین هستند ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد موارد بستری در اکثر شهرستان های آذربایجان شرقی بالا رفته و اغلب بیماران بستری شده از گروه های سنی پایین تر از موارد بستری در موج های قبلی کرونا هستند.

دکتر سیمین خیاط زاده چهارشنبه شب، 20 مردادماه در گفت وگوی خبری، در خصوص دلیل کاهش سنین ابتلای حاد به کرونا، اظهار کرد: این امر نشان می دهد که ممکن است اکثر ویروس های موجود در بدن افراد از نوع دلتا باشد که بیشتر جوانان را درگیر کرده و از سوی دیگر این گروه سنی پروتکل های بهداشتی را کمتر رعایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افرود: هم چنین دلیل کاهش سنین بستری شده کرونا می تواند به علت تکمیل واکسیناسیون در گروه های سنی بالاتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغلب بیماران کرونایی بستری شده در آذربایجان شرقی از گروه های سنی پایین هستند

اغلب بیماران کرونایی بستری شده در آذربایجان شرقی از گروه های سنی پایین هستند