مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 18:202021-08-11پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: اظهارات زالی تقطیع شده


به هیچ عنوان این بخش تقطیع شده مورد تأیید دکتر زالی نبوده و این نوع انتخاب خاص از برخی صحبت های غیر رسمی موجب سوء تفاهم و برداشت نامناسب رسانه ای شده است.

- صحبت های امروز (چهارشنبه) منتسب به دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در خصوص رویکرد مقابله با کرونا در حالی دست به دست می شود که بخش اعظمی از آن تقطیع و با هدفی خاص از سوی برخی جریان ها در حال انتشار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: دکتر زالی امروز 20 مردادماه به مناسبت روز خبرنگار میزبان تعداد محدودی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بود تا از تلاش های آنان در مدت مبارزه با بیماری کرونا قدردانی نماید.

از آن جایی که این جلسه کاملاً غیر رسمی و صرفاً با هدف تقدیر از تعداد محدودی از خبرنگاران برگزارشده بود، برخی از صحبت های دکتر زالی به صورت تقطیع شده و انتخابی از برخی کانال ها منتشر شده است.

این در حالی است که به هیچ عنوان این بخش تقطیع شده مورد تأیید دکتر زالی نبوده و این نوع انتخاب خاص از برخی صحبت های غیر رسمی موجب سوء تفاهم و برداشت نامناسب رسانه ای شده است.

مردم و متخصصان و اصحاب رسانه نیک می دانند که دکتر علیرضا زالی از ابتدای شیوع کرونا، شفاف، صادقانه و بدون لکنت با مردم و مسئولان سخن گفته است و هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: اظهارات زالی تقطیع شده

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: اظهارات زالی تقطیع شده