مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-12سياسي

افتتاح 72 آشپزخانه حسینی در همدان


مدیرکل کمیته امداد استان همدان از افتتاح 72 آشپزخانه حسینی به منظور تهیه و طبخ غذای گرم در ایام محرم و صفر برای نیازمندان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرسول شیخی زاده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه این آشپزخانه ها که به صورت نمادین در محل آشپزخانه اردوگاه فجر کمیته امداد استان همدان برگزار شد اظهار کرد: طرح اطعام و احسان حسینی همزمان با نخستین روز از ماه محرم با افتتاح 72 آشپزخانه کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با کمک خیران و مراکز نیکوکاری سطح استان اجرا می شود گفت: 72 آشپزخانه حسینی در سطح استان تا پایان ماه های محرم و صفر برپا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان خاطرنشان کرد: روزانه 15 هزار پرس غذای گرم پخت و در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی بین نیازمندان استان توزیع می شود.

وی بیان کرد: در طرح اطعام حسینی از طریق آشپزخانه های پخت غذا توسط کارکنان این نهاد، روزانه اقدام به تهیه و توزیع آن در بین خانواده های نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می شود.

شیخی زاده تصریح کرد: همچنین طرح احسان حسینی از طریق توزیع سبد کالا و جیره خشک در بین نیازمندان اجرا می شود و مردم نیکوکار استان می توانند با اهدای کمک های غیر نقدی شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 72 آشپزخانه حسینی در همدان

افتتاح 72 آشپزخانه حسینی در همدان