مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-12سياسي

2 هزار کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی خط کشی شد


رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 2 هزار کیلومتر خط کشی در سطح محورهای اصلی، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 2 هزار کیلومتر خط کشی در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد انجام شده است.

سجاد احمدی شاهرخت، امروز پنجشنبه 21 مرداد به رسانه ها اعلام کرد: خط کشی راه ها ضمن اینکه از ضروری ترین نوع علائم ایمنی است از عوامل اصلی منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به مترددین جاده ای نیز محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خط کشی را از مهمترین عوامل برای ایمنی جاده ها دانست و اظهار کرد: این اداره کل به منظور تامین ایمنی محورهای استان، اقدامات درخور توجهی در بحث خط کشی محورها در دستور کار خود داشته است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: سال گذشته سه هزار و 360 کیلومتر از جاده های استان در مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی خط کشی شد.

احمدی بیان کرد: احیای خط کشی در محورهای مواصلاتی استان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این اداره بوده است لذا اکثر محورهای شریانی و اصلی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی خط کشی شد

2 هزار کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی خط کشی شد