مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-12اقتصادي

ادغام معاونت های وزارت جهاد در واپسین لحظه ها/ منتقدان چه می گویند؟


در واپسین لحظه ها که وزارت جهاد در انتظار وزیر جدید دولت سیزدهم است معاونت ها را در هم ادغام می کند که حتی از داخل وزارتخانه هم منتقدان زیادی دارد و اجرای آنرا به ضرر امنیت غذایی کشور می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی طی نامه شماره 1400/200/25644 مورخ 400/50/18  به روسای سازمان جهاد کشاورزی استانها ابلاغ کرده است که 1- از تجمیع معاونت بهبود تولیدات گیاهی و معاونت بهبود تولیدات دامی، معاونت بهبود تولیدات محصولات کشاورزی با واحدهای سازمانی زیرمجموعه تحت عناوین مدیریت امور زراعت، مدیریت امور باغبانی و مدیریت امور دام و طیور تشکیل می شود.

2- معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی کشاورزی و غدایی مشتمل بر مدیریت توسعه تجارت، مدیریت تنظیم بازار محصولات و نهاده های تولید کشاورزی و مدیریت صنایع تبدیلی کشاورزی و غدایی تشکیل می شود.

  این خبر که در آخرین روزهای حضور وزیر جهاد کشاورزی دولت دوازدهم مطرح شده  با انتقادات زیادی از سوی خود مسئولان وزارت جهاد کشاورزی مواجه است به طوری که جواد وفابخش، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی خواستار تعلیق مکاتبات مربوط به تجمیع معاونت های باغبانی، زراعت و دام و طیور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام معاونت های وزارت جهاد در واپسین لحظه ها/ منتقدان چه می گویند؟

ادغام معاونت های وزارت جهاد در واپسین لحظه ها/ منتقدان چه می گویند؟