مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-12سياسي

کردستان قطب تشخیص و درمان سرطان غرب کشور می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی در نشست خبری با اصحاب رسانه کردستات در سنندج اظهار کرد: توسعه در هر جامعه ای وقتی اتفاق می افتد بخش زیادی از آن بخاطر قلم خبرنگاران بوده است.

وی تصریح کرد: خبرنگار در استان کردستان مانند نماینده مجلس است، استانی که محدودیت های خاص خود دارد و لذا قلم خبرنگاران باید به گونه ای بچرخد که مطالبات واقعی مردم را بیان کنند اما قالب اپوزسیون نگیرند.

رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مورد توجه قرار می گیرد ولی هیچ اتفاقی نمی افتد و به سال های بعد موکول می شود.

رییس مجمع نمایندگان استان کردستان افزود: این حق اصحاب رسانه است که مطالبات واقعی آنها ادا و مورد پیگیری قرار گیرد در حالیکه هین قشر همواره مطالبه گر حقوق مردم بوده اند ولی هرگز مطالبات خود را مطرح نکرده اند.

وی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس انتظار داریم کارگروهی از اصحاب رسانه تشکیل شود آنچه ظرفیت و پتانسیل نماینده مجلس است را در مسیر بخشی از دغدغه های اصحاب رسانه بکارگیری کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: ی  دولت مردمی روی کار آمده است، دولت های قبل وعده های زیادی در مورد بکارگیری نیروهای بومی کردستان دادند اما هیچ کدام محقق نشد ولی خوشبختانه در این دولت شاهد تحقق این وعده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان قطب تشخیص و درمان سرطان غرب کشور می شود

کردستان قطب تشخیص و درمان سرطان غرب کشور می شود