مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-12سياسي

میز خدمت ویژه خبرنگاران در شهرستان رودبار تشکیل می شود


فرمانده سپاه ناحیه رودبار از راه اندازی میز خدمت ویژه خبرنگاران خبر داد و گفت: برای ساماندهی وضعیت و مشکلات خبرنگاران رودباری میز خدمت تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن فیضیان پیش از ظهر در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان رودبار، اظهار کرد: امانت داری، تعهد و مسئولیت پذیری از ویژگی های مهم یک خبرنگار است.

فیضیان با بیان اینکه خبرنگاران در آگاهی بخشی به مردم و جامعه تلاش می کنند و این تلاش ستودنی است، گفت: خبرنگار باید تبیین درستی از وقایع داشته باشد و این تبیین را به جامعه منتقل کند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید دشمن شناس باشند، افزود: اهالی رسانه باید راهبرد دشمن را بدانند که در چه زمینی بازی می کند.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار با اشاره تلاش های دشمن از طریق فضای مجازی و رسانه ها در خدشه وارد کردن به نظام مقدس اسلامی، بیان کرد: دشمن به دنبال آن است تا ناامیدی در بین مردم ایجاد کند، داشته های نظام را بگیرد و داشته های نظام را تهی کند.

فیضان با بیان اینکه خبرنگاران باید صحنه نبرد دشمن را درک کنند، گفت: انعکاس اخبار رسانه های دشمن یعنی هم مسیر شدن و در زمین دشمن بازی کردن است که از رسانه های داخلی توصیه می شود این اشتباه حساس را مرتکب نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت ویژه خبرنگاران در شهرستان رودبار تشکیل می شود

میز خدمت ویژه خبرنگاران در شهرستان رودبار تشکیل می شود