مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-12اجتماعي

آموزش حضوری یا مجازی؟ / معایب و مزایای کلاس های آنلاین نسبت به حضوری


آموزش از دیرباز به صورت حضور فیزیکی در کلاس درس رایج بوده اما هم اکنون به دلیل فراگیری ویروس کرونا و در خطر قرار گرفتن سلامت جامعه، روند آموزش تغییر و پیشرفته تر از قبل با مزایا و معایبی انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، وقتی سخن از مدرسه و آموزش می شود در ذهن همه ما تصویری از تخته سیاه، گچ، میز و نیمکت های خشک و چوبی مجسم می شود، اما امروزه روند آموزش مدارس به دلیل توسعه یافتن تکنولوژی و شیوع ویروس درباره بحث آموزش آنلاین گفت: آموزش آنلاین در این شرایط سخت که سلامتی اقشار مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده، بسیار خوب است اما باید توجه داشت که شرایط مهیا باشد، به طور مثال همه دانش اموزان به گوشی با اندروید بالا و اینترنت رایگان دسترسی داشته باشند.

این دبیر یکی از مزایای کلاس آنلاین را چنین بیان کرد:  دانش آموزان در آموزش مجازی نسبت به حضوری به آموزش معلم تا مدت زمان زیادی دسترسی دارند و تا یادگیری کامل می توانند فایل های ارسالی معلم را بار ها دوره و در هر زمانی آموزش ببینند.

تقلب به جای کوشش و رقابت این معلم یادآور شد: رقابت و گفتگو های گروهیِ کلاس های حضوری که باعث تشویق دانش آموز به درس خواندن و ایجاد همدلی بین آنها می شود در کلاس آنلاین وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری یا مجازی؟ / معایب و مزایای کلاس های آنلاین نسبت به حضوری

آموزش حضوری یا مجازی؟ / معایب و مزایای کلاس های آنلاین نسبت به حضوری